Close

Virtua Araştırma ve Danışmanlık

lock and key

Yönetici Girişi

Account Login

Şifrenizi mi unuttunuz?

TR EN
TR EN

Yapı Kredi Bankası

Yapı Kredi Bankası

Kredi kartı kullanıcı profili ve kredi kartı kullanım alışkanlıkları analizi,
İletişim stratejileri

Virtua ile tanışmamız hem tanıdıklık hem de yaptıkları işleri bundan bağımsız olarak duymamız ile oldu. Dolayısı ile tanışma toplantısında projemize karar vermemiz sadece bir iki saat sohbete kalmıştı. İlk toplantıda hem tanıtım, hem brief, hem de projenin ana aşamalarını şekillendirdik. Aslında sonrasında da tüm aşamalar aynı sürat, çalışkanlık ve eğlence ile devam etti. Virtua bize müşterimiz ile ilgili bilmediğimiz, tahmin edip emin olamadığımız bazı konularda ufuk açtı. Kredi kartı kullanıcılarımızla özel yaptıkları görüşmelerde Türk toplumu ve aile yapısından doğan bazı minik detayları yorumlama ve anlamlandırma şekilleri bankacılık aklımızla göremeyeceğimiz bir takım alt gruplar bulmamıza yardımcı oldu. Bu anlamda klasik CRM segmentasyonuna müşteri deneyimi bakış açısı ile yaklaşıp CRM segmentasyonundan farklı profillere ulaşmak konusunda ilginç sonuçlara ulaştık. Şimdi bu sonuçları farklı kanallardan farklı müşterilere farklı iletişim sergilemek için kullanıyoruz.Yaratıcı ve doğru yorumlayan bakış açıları ellerindeki veriden maksimum seviyede anlam çıkarma konusundaki yeteneklerini sergiliyor. Ne aradığını, nasıl arayacağını, kime soracağını bilen bir ekip. Hayat onlar için üretken ve keyifli olduğu kadar müşterileri için de öyle…

Aslı Gürun – YapıKredi Bankası